Politica de Returnare
La Brazi Market Express, dorim să ne asigurăm că experiența ta de cumpărare este satisfăcătoare. În cazul în care există diferențe între produsele din comanda validată și cele livrate, sau dacă întâmpini probleme cu starea produselor livrate, ai dreptul de a solicita returnarea acestora. Politica noastră de returnare se aplică conform următoarelor condiții:
1. Cum depui o sesizare
Dacă observi o problemă cu comanda ta, te rugăm să depui o sesizare utilizând una dintre următoarele metode:
- Email: trimite o sesizare la office@marketexpress.ro.
- Website: accesează secțiunea „Ajutor” pe www.marketexpress.ro și completează formularul.
Pentru o procesare rapidă, te rugăm să furnizezi următoarele informații:
Numărul comenzii
Detaliile produsului neconform
Imagini relevante ale produselor pentru care dorești returnarea
2. Termenul de depunere a sesizării
Produse neperisabile: sesizarea poate fi depusă în termen de maximum 48 de ore de la primirea comenzii.
Produse perisabile sau cu durată scurtă de viață: sesizarea trebuie depusă în termen de maximum 1 zi de la primirea comenzii.
Produse perisabile sau cu durată scurtă de viață includ: legume, fructe, verdețuri, produse de cofetărie, produse lactate, mezeluri, carne și alte produse similare, în special cele cu dată de expirare sau care necesită condiții speciale de depozitare.
3. Procesul de soluționare
După depunerea sesizării, echipa Brazi Market Express te va contacta în termen de 24 de ore pentru a soluționa problema.
Important: Pe parcursul procesului de soluționare, te rugăm să păstrezi produsele în condițiile adecvate (de exemplu, produsele perisabile care necesită temperaturi scăzute trebuie păstrate conform instrucțiunilor de pe ambalaj) și să păstrezi bonul fiscal aferent comenzii, până la rezolvarea sesizării.
4. Returnarea sumelor
Returnarea sumelor aferente produselor returnate se va efectua conform următoarelor condiții:
Plata online: suma va fi restituită în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la soluționarea sesizării, în același cont din care a fost efectuată plata.
Plata cash sau prin POS: suma va fi restituită în termen de maximum 8 zile lucrătoare de la soluționarea sesizării, în contul IBAN comunicat de client.
5. Termen de soluționare a sesizărilor
Brazi Market Express se angajează să soluționeze orice sesizare în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai târziu de 7 zile lucrătoare de la primirea sesizării.